Časté dotazy

Komu se můžu ozvat, když potřebuji poradit s výběrem?

Telefonicky se o vás postará naše vedoucí skladu Kateřina Tichopádová na telefonním čísle +420 605 778 474. Nebo vám pomůžeme s výběrem osobně na naší pobočce na adrese Ruská 83/24 v Ostravě-Vítkovicích.

Co když se zboží po cestě rozbije?

Pokud vám dorazí zásilka poškozená, vyfoťte celý balíček zvenku (případně i z více stran, aby bylo jasné jak je balíček poškozený), jak je zboží zabaleno, předmět, který se rozbil a štítek z pošty. Tyto fotografie nám spolu s číslem objednávky zašlete na e-mail info@dobrytabak.eu. My za vás škodnou událost vyřešíme s příslušným dopravcem.

Můžu zboží vrátit?

Ano, podle zákona můžete nepoužité a nerozbalené zboží do 14 dnů vrátit  (rozhodující je datum vyzvednutí zásilky dle přepravce a datum podání zásilky přepravci zpět).  Zboží nezasílejte na dobírku, takové balíčky neumíme přijmout. Peníze vám zašleme nazpět obratem převodem na účet.

Jak můžu zaplatit?

Platební kartou online, bankovním převodem na účet, dobírkou, hotově nebo kartou na pobočce.

Můžu udělat změny v dokončené objednávce?

V případě nutnosti provedení změny po odeslání objednávky nás neprodleně kontaktujte.

Můžu si zboží vyzvednout osobně?

Ano, zboží si můžete vyzvednout v naší kamenné prodejně v Ostravě-Vítkovicích. 

Proč musím při objednávce nahrát svůj občanský průkaz?

Podle zákona č. 65/2017 Sb. O ochraně zdraví před škodlivými účinky návykových látek je naší povinností ověřit si věk kupujícího.

Musím nahrát svůj občanský průkaz při každé objednávce?

Ne, pokud se zaregistrujete. Při registraci stačí, když nahrajete svůj občanský průkaz pouze jednou a další objednávky provedete přes svůj účet.

Musím se pro vytvoření objednávky zaregistrovat?

Ne, nemusíte. Díky registraci si ale usnadníte nákup, protože nemusíte nahrávat svůj občanský průkaz při každé objednávce.

Potřebujete další pomoc?

Kateřina Tichopádová Po–Pá: 8:00–16:00